Liigu sisu juurde

Hinga sügavalt sisse ja kükita pikali. Tihe riietus ei tekita mitte ainult ebamugavust, vaid muudab tagumiku väljaulatuva asemel lamedamaks. Osta vormitav riietus, mis on mõeldud kõhu lamestamiseks, samal ajal tagumikku tõstes ja eraldades, muutes tagumiku suuremaks ja seisvamaks. Üldiselt,saadame kaubad niipea kui võimalik, kui teie makse on lõpetatud.

Harjutage 3 korda löögiga iga kord.

kiiresti suurendada

Kükid on üks parimatest harjutustest tagumiku arendamiseks, seega lisage kükid oma tugevust tugevdavasse režiimi. Kui kehakaaluga kükitamine on liiga lihtne, kasutage lisaraskusi. Kükitades hoidke latti mõlema käega ja asetage riba üle õlgade pea taha. Tehke ühe jalaga kükitusi, et raskusi suurendada. Seisa ühel jalal, põlved kergelt painutatud, veendudes, et põlved ei ristuks üle sinu varvaste. Tõstke seda tehes oma vastasjalg pisut üle põlve.

Tasakaalu saavutamiseks võite käed laiali sirutada, klammerduda seina või tooli külge. Kasutage kaalu kandmiseks oma kontsad ja hoidke seda asendit sekundit. Harjutage 3 korda löögiga jala kohta.

Alguses lihtsalt laske end veidi alla ja proovige iga taktiga langetada. Harjutage esimest sammu. Seisa õlgadega tagasi, jalad õlgade laiuses. Astuge üks jalg ette ja alla, kuni mõlema jala põlved on kraadise nurga all.

Veenduge, et teie esipõlv on veidi pahkluu kohal - võite oma lihaseid pingutada, kui lasete põlvel ristida pahkluu. Hoidke tagumist põlve pisut põrandast kõrgemal, kuid mitte põrandat puudutamata. Enne algasendisse naasmist hoidke seda asendit sekundit. Harjutage 3 korda 10 löögiga iga jala kohta. Kasutage raskusi lõtva treeningu kaalu suurendamiseks.

Marje Josing: Kultuur kui majanduskasvu kiirendi

Raskemate harjutuste ja efektiivse lihaskasvu saavutamiseks hoidke mõlemas käes hantlit. Lõdvad sammud võivad aidata tugevdada glutes tugevust, valmistudes raskemateks harjutusteks, nagu traditsiooniline raskuste tõstmine ja kükitamine. Väljakutse endale lõtv jalutuskäik. Selle asemel, et naaseda pärast vajunud asendit algasendisse, lükake oma keha oma esijalaga ülespoole, et astuda tagumine jalg ettepoole vastasjala lõdvasse asendisse.

kiiresti suurendada

Vähendage survet põlvedele, tehes lühikesi ja aeglasi samme. Peamine on tehnika, positsioneerimise täpsus ja tasakaal - mitte kiirus. Kaasa sildade liikumine.

Lama selili põrandal. Pange põlved nii, et jalad oleksid põrandal lamedad ja õlgade laiuses. Tõstke oma puusad, samal ajal pigistades tuharalihaseid, nii et keha moodustab kiiresti suurendada põlveni sirgjoone.

Hoidke seda asendit 3 sekundit, seejärel langetage tagasi algasendisse. Harjutage 2 seanssi nädalas, iga seanss 3 korda, iga kord 10 lööki, pärast iga treeningut mõnda aega puhake.

Silla liikumine annab teile ümmarguse tagumiku ja võib vältida vigastusi, kui tuharate ja alaselja lihased venivad ja kasvavad. Harjutuse raskemaks muutmiseks tõstke üks jalg maast lahti ja sirutage jalg puusade kohale. Seejärel kasutage keha tõstmiseks lihtsalt ühte jalga.

Tehke plank. Sisestage põrandal surumisasend. Kõverdage küünarnukid 90 kraadi ja madalamad käsivarred maani. Küünarnukid, käsivarred ja rusikad peaksid olema kehakaalu toetamiseks maas. Veenduge, et küünarnukid asuksid veidi alla õlgade, toetage jalad varvastele ja pange kõhtu. Hoidke oma keha sirgelt kontsadest läbi selgroo, kaela ja peani. Lõpuks sundige põhi- ja tuharalihaseid harjutuses osalema, pigistades kõhulihaseid ja gluteid.

Kuidas rindade suurust kiiresti suurendada | Vihjeid | May

Hoidke selles asendis vähemalt 30 sekundit, seejärel lõdvestuge. Korrake harjutust 3 korda. Plangud on suurepärased kogu keha harjutused, mis sobivad suurepäraselt tuharate, südamelihaste, õlgade ja käte arendamiseks ja toonimiseks. Proovige mõlemat jalga plankis olles tõsta ja hoidke seda 5—10 sekundit. Jalatõstukite planku lisamine aitab teil oma pakaraid rohkem liigutada.

kiiresti suurendada

Treeningu ajal vigastuste vältimiseks kasutage joogamatti või vaipkattega põrandat. Plank on suurepärane sissejuhatav harjutus enne raskuste tõstmise alustamist. Kui suudate planku hoida minutit, siis olete piisavalt hea, et alustada raskete raskusharjutustega. Traditsiooniline tõstmine.

Asetage baar koos kangiga või ilma, teie ees põrandal.

Harjutage 3 korda löögiga iga kord. Kükid on üks parimatest harjutustest tagumiku arendamiseks, seega lisage kükid oma tugevust tugevdavasse režiimi. Kui kehakaaluga kükitamine on liiga lihtne, kasutage lisaraskusi. Kükitades hoidke latti mõlema käega ja asetage riba üle õlgade pea taha. Tehke ühe jalaga kükitusi, et raskusi suurendada.

Hinga sügavalt sisse ja kükita pikali. Tõmmake hantlid põrandalt jalgu sirgendades, peate hoidma selga ja käsi sirgena, hoides latti keha lähedal.

kiiresti suurendada

Teie õlad, kere ja puusad peavad sünkroonis ülespoole liikuma. Kujutades end püsti, kujutage ette, kuidas jalad põrandast läbi suruvad.

Otse püsti seistes hingake välja.

kiiresti suurendada

Jätkake raskuste tõstmist, kuni olete täielikult püsti. Jalad peaksid olema sirged, õlad selja taga ja sirutatud.

Üldiselt,saadame kaubad niipea kui võimalik, kui teie makse on lõpetatud. Me ei garanteeri kohaletoimetamist kõik rahvusvaheliste vedude erinevuste tõttu tolli kliiringu korda igas riigis eraldi,mis võib mõjutada, kui kiiresti teie toode on kontrollitud. Palun pange tähele, et ostjad on vastutav kõigi täiendavate tolli teenustasu,broderage lõivude,tollimaksude,maksude ja impordiks teie riigis.

Hoidke käed sirged ja ärge tõstke latti puusade kohale. Hinga kõige kõrgemas asendis ja seejärel hantele aeglaselt alla lastes hingake välja.

Seotud tooted

Harjutage korda kordusega iga kord. Proovige harjutada rütmi rütmi järel. Kui peate puhkama, võtke Liikme suurus 13-aastane sekund puhkust. Seansside vahel saate teha pikema pausi minutit. Ärge laske hantlit põrandale asetades maha. Vabastage hantlid ainult siis, kui hantlid puutuvad põrandaga kokku. Valige püksid, lühikesed seelikud ja pikad seelikud, mille tagaküljel on kiiresti suurendada detailid.

Sellise riietuse valimisega saate hõlpsasti luua illusiooni suurest tagumikust.

Mõned head võimalused on: Valige kontrastset värvi, näiteks tumedama ülaosaga heledad püksid. Kostüümid koos helmeste, teemantide või muude detailidega tuharatel. Riietatud või sassis riided tuhara ja puusade ümber.

Valige riided, mis tõstavad esile teie vöökohta. Rõivad, mis muudavad talje väiksemaks, muudavad puusad ja tagumik suuremaks.

Pakendi Suurus: 10cm x 10cm x 10cm 3. Vedu: Kui tellida,siis palun valida tarneviisi ja maksta selleks, sealhulgas laevanduse tasu. Üldiselt,saadame kaubad niipea kui võimalik, kui teie makse on lõpetatud. Me ei garanteeri kohaletoimetamist kõik rahvusvaheliste vedude erinevuste tõttu tolli kliiringu korda igas riigis eraldi,mis võib mõjutada, kui kiiresti teie toode on kontrollitud. Palun pange tähele, et ostjad on vastutav kõigi täiendavate tolli teenustasu,broderage lõivude,tollimaksude,maksude ja impordiks teie riigis.

Kandke vöökoha meelitamiseks kitsast pikka seelikut, miniseelikut või croptopi või kandke vöö ümber vöö. Kanna vormivat aluspesu.

Ka kiiresti suurendada sokid ja lühikesed püksid aitavad tagumikul suuremad välja näha. Kehaosade esiletõstmiseks või esiletõstmiseks saate kooskõlastada rõivaste kujundamist. Varustus, mis kitsendab teie reie ja kõht kiiresti suurendada pigistamata, aitab kaasa kindlamale ja ümaramale tagumikule. Osta vormitav riietus, mis kiiresti suurendada mõeldud kõhu lamestamiseks, samal ajal tagumikku tõstes ja eraldades, muutes tagumiku suuremaks ja seisvamaks.

Ärge ostke liiga väikeseid rõivaid. Neid pole mitte ainult raske selga panna, vaid need põhjustavad ka terviseprobleeme. Valige kiiresti suurendada, mis tõstavad esile teie ilu ja sobivad teie tagumiku ümber. Näidake seda, mis teil on, pükste, pikkade seeliste ja miniseelikutega, mis hoiavad teie tagumikku küll kinni, kuid mitte nii tihedalt, et tagumik oleks alla surutud.

See tähendab, et saate kanda pikki pükse, pikki seelikuid ja kiiresti suurendada lühikesi seelikuid. Keha esiletõstvate riiete kandmine muudab ka tagumiku paremaks. Kui teil on suured rinnad ja õhuke vöökoht kolmnurkne kujupeaksite minimeerima oma rindu, pöörates samal ajal tähelepanu oma puusadele ja tuharatele.

Valige A-seelik ja puusadest sirutuv seelik. Tõstke oma vöökoht esile vöökohaga pintsaku, lühikese topi või seelikuga. Vältige teksade või lühikeste pahkluuside, samuti liiga kitsaste rõivaste kandmist. Kui olete sportlik või mehelik, proovige teksaseid, pükse või lühikest seelikut, mille vöö on cm vööst allpool. Lamendage oma kõveraid kohandatud jope ja rihmata seeliku abil. Kui teil on õhuke keha, valige dekoratiivse mustriga teksad - kiiresti suurendada tikandid või tagataskul helmestega kujundused.

kiiresti suurendada

Vältige lahtiste riiete või pükste kandmist. Kui teil on tagumikul väike, kuid lai ülakeha pirnikujuline või vesipisarproovige tasakaalu luua, kandes vöökohas pingulisi pükse või seelikuid.

Need võivad olla kõrge vöökohaga seelikud, A-lühikesed seelikud ja rihmadeta seelikud. Vältige teksade või lühikeste pahkluuspükste kandmist, ärge pange särke püksi ega kandke mantleid, mis kukuvad üle vöö.

Õige seismine aitab nii tagumikul kui ka õlgadel, vööl ja seljal palju paremini välja näha. Oluline on harjumus säilitada õige rüht seistes ja istudes. Seisates tasakaalustage oma keharaskust jalgade otsas, põlved kergelt painutatud, jalad õlgade laiuses ja käed loomulikult keha poolel.