Soovin uut pin-koodi

Ja siis hakkas pihta: “Tere, ma ostsin teilt selle tooli, aga see on katki ja sooviks toote ümber vahetada”. Välismaal ringi liikudes olen tähele pannud, et paljud kassapidajad kannavad kindaid. Aga mind ärritavad inimesed, kes iga kord toonitavad, et tshekki soovin ka. Pöördu palun psühhiaatri poole, kui sulle lihtne küsimus selliseid probleeme tekitab, et sa lausa kassasabas hirmu tunned. Selleks peaks huvigrupp olema suur. Nad küsivad seetõttu, et ei taha oma töökohta kaotada. Mina isiklikult ei küsi, vaid ulatan tsheki igal juhul, inimene ise siis vaatab, mis sellega teeb. Kui ei ole võimalik tühistada, siis viskab ilmselt ise ära. Siin on vist mõeldud seda, kui kassapidaja ütleb, millal vaja PIN-koodi sisestada. Sest ma annan selle niikuinii, mulle ei pea seda ütlema, mul pole sinu tshekiga midagi peale hakata. Poe uksel aga hüppas ligi mees, kes näitas naisele ostutšekki ja väitis, et see on tema kaup. Mõned üksikud ka soovivad ja neile lahkelt annangi, enne veendudes, et nad seda soovivad. Ikkagi pean pakkuma ja püüangi seda teha. Nt kui ostad poest kartulisalati mis on hapuks läinud siis on sul õigus see tšeki alusel tagastada ja raha tagasi saada. Klient vastu, mis, ise pean küsima, ega muidu ei saa, vean selle kleepsulaandungi endale koju õhtul. Või jääb üldse kassalindile vedelema. Et naine andku nüüd heaga ostukäru koos tema kaubaga siia. Printimiskäsu saab anda või andmata jätta. Seega, lase inimestel oma tööd teha ja kannata ära. Kleepse anda ei tohi, küsid ei tohi, andmata jätta ka ei tohi. Enamus inimesi ei kannata foobiate all ja isegi ei märka sellist küsimust. In the meantime, solving the above CAPTCHA will let you continue to use our services.This traffic may have been sent by malicious software, a browser plug-in, or a script that sends automated requests.

Soovin uut pin-koodi -

. Mõni inimene jääb sinna aparaadi ette unistama ja ei pane tähele, millal seda on vaja teha. See tšeki küsimine on kahe otsaga teema. Seetõttu viskab kassiir soovimatu tšeki kohe prügikasti ega pea seda pärast äraviskamiseks tagasi võtma. Miks ma peaksin oma energiat mingi pseudoprobleemile kulutama. Ja kui liig kaua oodata PINi panemisega, tühistab ära ja hakka otsast peale. Learn moreSometimes you may be asked to solve the CAPTCHA if you are using advanced terms that robots are known to use, or sending requests very quickly. Kui alla selle, siis ta võib küsida, kas soovid, ja kui sa ei soovi, siis võimaluse korrl ta tühistab tsheki trükkimise. Prantsusmaa on asunud eriti aktiivselt BPA vastasesse võitlusesse ja nad taotlevad BPAd sisaldavate trükivärvide keelustamist terves Euroopas. The block will expire shortly after those requests stop. Toote ostu tõendav kviitung peab olema kasvõi garantii juhuks, sest järgmisel päeval tööl olev müüja ei pruugi teada, millal klient selle toote ostis. Enamus ostjaid ju viskab tšeki sellesse leti kõrval olevasse prügikasti. Aparaat trükib selle nagunii välja, küsin või mitte. See tundub uskumatu, aga selliseid ilma tšekita oma “õigust” nõudma tulnud kliente ikka oli. Seega ei tule ka selle kodanikualgatusega kaasa. Seda seetõttu, et aeg-ajalt ikka juhtus, et mõni klient tuli nädal ega hiljem tagasi, kuna ostetud toode osutus praagiks. Osad kliendid suudavad siiski viisakuse säilitada ja ütlevad ise et ei soovi. Praeguseks on inimesed teadlikumad ja oskavad kaardiga maksta aga aastaid tagasi oli küll iga ostu ajal kassapidaja seda ütlemas. Tavaliselt ei pane ma seda tähelegi. Kõik saavad tseki kaasa, mõni üksik vaid ütleb, et pole vaja. Aga tegelikult on võimalik niimoodi raha “teenida”, et jätad tsheki andmata ja siis pärast näiteks kasutad kliendikaarti ja võtad soodustuseraha omale. inimestel on tõesti elu nii närviline, et tšeki pakkumine tekitab mentaalseid prolbeeme. Teisaks pean pakkuma tšekki, sest selle alusel saab inimene kaupa tgastada, ümber vahetada vms. Juba kassa sabas seistes hakkan mõtlema selle küsimise peale ja tahaks poest jalga lasta. Teine on vihane, mis asja sa topid neid kleepse. Minu meelest on palju tüütum varjant kui ma selle tšeki vägisi kaasa suruks 😉 Please wait. Soovin uut pin-koodi. on üksikud konkreetsed müüjad, kes nagu peaks võistlust kliendiga, kas ta saab ennem öelda ”pin-kood, palun”, kui klient selle ise sisestab. Aga see pole küll asi, mida karta või pahaks panna. Maksehäiredg kas on mingi laen kah. Mitte mingil juhul ei tohiks väikesed lapsed ostutsekke kätte võtta kuna lastele on BPA eriti ohtlik.

VÄLJAMAKSETAOTLUSE ESITAMISE JUHEND -

. Proovi mõtetes mitte keskenduda sellele, et jälle see kassapidaja küsib midagi, vaid hoopis harjuta selles situatsioonis “tänan, ei” ütlemist. Mina nt küsin seda sellepärast, et ma ei viitsi lihtsalt omale lisatööd teha, kui klient jätab tšeki letile vedelema, veel hullem, pillab “kogemata” maha. Ka siis, kui ostusumma oli väga väike. Eriti jabur on see, et tšekk on neil juba välja prinditud kui seda tüütut küsimust küsivad. Pole kviitungit- pole poel ka mingit kohustust toodet vahetada. Lisan veelkord, et on tegemist linnalegendiga. Ekspositsiooniteraapia näiteks aitabki sellistes olukordades rahulikuks jääda.

Windows 7 privaatsusavaldus -

. Sellest on juba ajakirjanduses juttu olnud, kahjuks mitte piisavalt, et tsekkidel kasutatav trükivärv sisaldab BPAd, kahjulikku ainet, mis imendub organismi läbi naha. Võid rahulik olla, mitte üks neist ei küsiseetõttu, et sind ärritada. Ma tunnen, et ei suuda enam kassapidajate suhtes viiskaks jääda, kuigi tean, et nemad pole süüdi. Nii et kui vähegi võimalik, jätke tsekid puutumata. Tegemist on küll linnalegendiga, sest alati varieeruvad koht ja inimeste nimed, kellega see olevat juhtunud, aga lugu järgmine: Läks naine poodi, ostis suure kärutäie kaupa ja asus sellega siis poest välja, auto poole. Mida rohkem puutud kokku ärevust tekitava olukorraga, praegusel juhul kassapidajaga suhtlemine, seda kergem on harjuda “ei” ütlema. Nüüd enam nii tihti seda ei kuule. Aga mul tekib varsti foobia, ma ei suuda enam käia poodides kus ei ole iseteenindust, aga alati ei ole see võimalik. See muidugi ebaseaduslik, aga minu töökohas on inimene selle eest vallandatud. Nii ei keera sa end üles ja olukord möödub rahulikumalt. Kiirlaenud 18 aastaselt. Asja iva oli aga selles, et manitseda ostjaid ostutšekke kohe mitte ära viskama, vaid koju kaasa viima. Mul on mu päriselu oma pärisasjadega ja seda, kas kassapidaja täna andis tsheki kohe või enne küsis, ma peale kassast lahkumist enam ei mäleta. Jah, ma võin selle eest ülemuste käest õiendada saada, kui tšekki ei paku. Maailm meie ümber on niigi mürgine, milleks ennast vabatahtlikult lisaks mürgitada. Järjekorrad palju hullem probleem, kasutan kus võimalik iseteenendust.

If you share your network connection, ask your administrator for help - a different computer using the same IP address may be responsible. Aga tavaliselt kukub see maha või sega järgmist ostjat, kes tahab oma kaardi vms sinna asetada. Inbank – Laenusumma kuni 10 000 €

Kommentit